Tuotepalaute

Kiitos, kun olet valinnut kotimaisen, Nastolassa valmistetun tuotteen.

Novartin tuotteille on myönnetty Avainlippu-merkki osoituksena suomalaisesta työstä. Hankintasi Novartilta työllistää Suomessa myymälöissä eri puolilla maata sekä tehtaallamme Nastolassa.

 

Mikäli et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen tai sen laatuun, sinulla on mahdollisuus tehdä tuotteesta palaute lomakkeemme avulla.

Ohjeet tuotepalautteen tekemiseen

  1. Tarkista ensin onko tuotteen takuu voimassa. Lisätietoa tuotteidemme takuusta löydät täältä.
  2. Ota esille tilauskuitti, josta löytyy tärkeää tietoa, kuten ostopäivä, tuotteet, sekä tilausnumero.
  3. Täytä tuotepalautekaavake mahdollisimman huolellisesti. Näin nopeutat prosessia.
  4. Liitä aina tuotepalautteeseen mukaan hyvälaatuisia kuvia, joista näkee selvästi tuotteen ja vian. Voit liittää mukaan myös videon.
  5. Lomakkeen lähettämisen jälkeen asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä ja pyytää lisätietoja tarpeen mukaan.

 

image96bp.png          Tuotepalautelomake >

Yleiskuva, josta voidaan havaita vian sijainti ja lähelle sijoittuvat kodinkoneet, vesipiste yms.

Kuva, jossa tuote on kokonaan näkyvissä ja esimerkiksi oven ja vetimen malli tunnistettavissa.

Lähikuva virheestä, josta on nähtävissä mittasuhteet.

Tuotepalaute maalatuista ovista

Keittiökaapistojamme testataan olemassa olevien tuotestandardien vaatimuksien mukaan. Verrattuna esimerkiksi laminaattioviin, maalattujen ovien pinnat ovat herkempiä kolhuille, erityisesti ovien reunoissa ja kulmissa. Erilaisten iskujen vuoksi syntyneitä kolhuja ei luokitella takuun piiriin kuuluvaksi tuotevirheeksi. Sen sijaan esimerkiksi maalipinnan epätasainen pinta, mikä on syntynyt tekoprosessin aikana luokitellaan tuotevirheeksi.

Esimerkkikuvia maalatun oven tuotepalautteesta

Vasemmalla esimerkki maalatun oven käytössä syntyneestä kulumasta. Oikealla esimerkki maalatun oven tuotevirheestä.